loading...

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط و تور زمستان 98 و بهار 99

چین، کشور آسمانی

چین، کشوری در شرق آسیا که با مساحت ۹٬۵۹۶٬۰۰۰ کیلومتر مربع، چهارمین کشور بزرگ دنیا و همچنین پرجمعیت ترین کشور جهان می باشد.

چین با  کشورهای روسیه، مغولستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، افغانستان، پاکستان، هندوستان، نپال، بوتان، برمه، ویتنام، کره شمالی مرز زمینی دارد و همچنین تحت احاطه دریای چین شرقی، خلیج کره، دریای زرد، و دیگر آبهای آزاد می باشد.

کشور چین به دلیل داشتن وسعت زیاد و تاریخ بسیار غنی همواره جز کشور های موثر  در تمام دنیا بوده و می باشد و امروزه به یکی از قطب های تجارت در دنیا تبدیل شده است.

خرید تور چین می تواند جذاب ترین کار برای دیدن این کشور متمدن و زیبا باشد.

 

آب و هوای چین

باتوجه به این که چین از وسعت زیادی برخوردار می باشد بنابراین شرایط آب و هوایی گوناگونی دارد  بر اساس تنوع شرایط آب و هوایی در چین، آب و هوای این کشور به سه قسمت شمالی، مرکزی و جنوبی تقسیم بندی می شود ؛ معمولا شهر های توریستی چین دارای آب و هوا گرم میباشد و شهرهای پکن و شانگهای را معمولا در فصل زمستان بیشتر سفر کرده تا  گرمی هوا را تجربه نکنند.

در این میان شهرهای توریستی مانند  پکن و شیان شهرهای خشکی هستند که دارای تابستان های گرم و   زمستان های  سردی  می باشند و همچنین دیگر شهر مهم چین ، شانگهای در فصل بهار  تحت تاثیر باران ‌های موسمی است  و  تابستان ‌هایی گرم و زمستان‌ هایی  معتدل دارد .

 

جاذبه های گردشگری چین، دیدنی هایی از جنس تاریخ و طبیعت بی نظیر

چین از آن دسته کشورهایی می باشد که در هر نقطه و شهرش، طبیعت های بی نظیر و زیبایی دارد همچنین باتوجه به قدمت و تمدن این کشور و فراز و نشیب هایی که در طول تاریخ گذرانده، آثار باستانی فراوانی در آن جا قابل مشاهده هستند که میتوان به جاذبه های زیر اشاره کرد .

معبد بهشت پکن 

برج های طبل و ناقوس پکن

همچنین می توان با بازدید از دیوارجویانگ اطلاعاتی از اینکه دیوار چین از چی ساخته شده ؟ بدست آورد

 

در چین بیشتر گردش کنیم

 

تجربه اقامتی آسان در هتل های چین

کشور چین به دلیل اینکه سالانه میزبان گردشگران فراوانی از سرتاسر دنیا است به همین دلیل مراکز اقامتی زیادی در مرکز و اطراف خود جای داده است که از پرطرفدار ترین هتل های چین می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

 

 

 

 

ایرلاین های عرضه کننده بلیط هواپیما چین

هواپیمایی چایناساترن ، امارات ، قطر ایرویز ، ماهان ایر  و عمان ایر ، خطوط هوایی می باشند که ارائه دهنده بلیط هواپیماپکن هستند.

 

برپایی جشن نوروز99 در چین

با فرا رسیدن عید نوروز مردم ایران به دنبال این هستند تا از تعطیلات خود لذت ببرند با این حال چین باتوجه به جاذبه های بی شمار و مردم خونگرم و طبیعت بی نظیری که دارد می تواند گزینه ای جذاب برای سفر در فصل بهار باشد و این امر با خرید تور چین نوروز 99 به وقوع می پیوندد.

ادمین بازدید : 50 دوشنبه 18 آذر 1398 زمان : 16:16 نظرات (0)

فصل جشن کریسمس در گوشه و کنار جهان وجود دارد، اما دو شهر در کشورهای ترکیه و امارات متحده هستند که برای جشن کریسمس بی نظیرند. استانبول و دبی، شهرهایی هستند که این جشنواره را با شادابی و لذت تمام برگزار می کنند. به محض ورود پرواز خود در امارات و ترکیه، از تحول این دو شهر و آماده شدن آن ها برای جشن کریسمس و آغاز ژانویه 2020 کاملاً حیرت زده خواهید شد.

جشن کریسمس و آغاز ژانویه 2020

جشن کریسمس، بهترین جشنواره آغاز ژانویه در دبی

کریسمس یک جشنواره الهام بخش است که مردم را از همه مذاهب بدون توجه به عقیده دور هم جمع می کند. دبی علی رغم اینکه یک کشور اسلامی با جشنواره های محلی خود مانند ماه رمضان است، اما با تخفیف های خرید، ویژه برنامه های کریسمس، تخفیفات هتل ها و مهمانی ها برای جشن کریسمس در ژانویه آماده می شود.

تزئینات زیبای شهر دبی در جشن کریسمس

اولین چیزی که توجه گردشگران تور دبی کریسمس 2020 را به خود جلب می کند، مراکز خرید تزئین شده و زیبایی است که در دبی وجود دارد. اگرچه دبی در تمام طول سال بهترین مراکز خرید و جاذبه های گردشگری را دارد، اما جشنواره های خرید و سرگرمی های آن در مکان های دیدنی دبی، طعم و خاطرات بی نظیری را در ذهن گردشگران باقی می گذارد. هر مرکز خرید بیشترین تلاش خود را می کند تا از دکوراسیون، برنامه های ویژه جشن ژانویه، جشن ها و مهمتر از همه، تخفیف های ویژه کریسمس 2020 برای خریداران استفاده کنند. حتی هتل ها و اقامتگاه ها با مهمانی های عالی، جشن های کریسمس و تزئینات خیره کننده برای شروع ژانویه روحیه می گیرند.

جشن کریسمس و تزئینات مراکز خرید در دبی

کریسمس خود را در دبی و استانبول چگونه بگذرانید!

بهترین خاطرات را در کریسمس 2020 استانبول تجربه کنید

در بهترین شهر ترکیه، استانبول نیز مانند دبی همین تشریفات برگزار خواهد شد و مردم ترکیه و گردشگران تور استانبول ژانویه به بهترین نحو این جشنواره را برگزار می کنند. اما در کریسمس 2020 همه چیز به جشن و مهمانی ختم نمی شود، بلکه یادبود تولد عیسی مسیح نیز می باشد. در حالی که چندین کلیسا در استانبول وجود دارد که نماز جماعت را برگزار می کنند. جشنواره های شروع ژانویه 2020 همه چیز مربوط به نو شدن و تازگی را برای همگان آشکار می کنند. دوستان و خانواده ها در کریسمس یکدیگر را ملاقات می کنند و شروع ژانویه و کریسمس را جشن می گیرند. برای لذت بردن از کریسمس و جشن آغاز ژانویه 2020 به شهر دوقاره ای استانبول سفر کنید، اما از قبل از رزرو هتل استانبول مطمئن شوید.

تزئینات در جشن کریسمس و آغاز ژانویه در استانبول

ادمین بازدید : 85 یکشنبه 17 آذر 1398 زمان : 17:21 نظرات (0)

ترکیه سرزمینی اوراسیایی که در گذشته با نام امپراطوری عثمانی در قسمت های بزرگی از جنوب شرق اروپا  و منطقه خاورمیانه حکومت می کردند و این قدرت تا زمان جنگ جهانی اول که منجرو به سقوطش شد ادامه داشت و سپس به جمهوری ترکیه تبدل شد.
با این حال به گزارش برنانیوز و به گفته ی الفبای سفر، در کوچه پس کوچه های شهرهای ترکیه مخصوصا استانبول آثار باستانی از دوران حکومت عثمانی به جا مانده است اما علاوه بر این آثار، موزه های ترکیه با سالن های کوچک همچون سنت ایرنه یا موزه باستان شناسی آنتالیا ریزترین جزئیات تاریخ این کشور را به نمایش می گذارند.
 با این تفاسیر به ادعای پارس نیوز و به نقل از الفبای سفر، بازدید از این ردپاهای تاریخی وسیع در سالن های کوچک می توانند گویای قدرت و قدمت و سرگذشت این کشور باشند که بهتر است گردشگران در سفر به ترکیه بازدید از این موزه ها را در برنامه خود قرار بدهند.


اما بعد از روزهای پرفراز و نشیبی که ترکیه در طول تاریخ پشت سر گذاشت، این کشور تبدیل به یکی از مقاصد برتر گردشگری در میان مردم جهان شده است البته که اکنون این محبوبیت صرفا به دلیل برخورداری از جاذبه های طبیعی یا انسان ساز نیست بلکه به ادعای سلامت نیوز و به نقل از الفبای سفر، با توجه به فناوری پیشرفته، متخصصان ذیصلاح و قیمت های مناسب، پیشرفت ترکیه در گردشگری سلامت نیز به امری انکار ناپذیر تبدیل شده است.
بنا به نظر وبسایت الودکتر ، صرفا موارد ذکر شده در کسب این موفقیت کافی نبودند و ترکیه باتوجه به قرار گیری در چهارراه اروپا و آسیا و فاصله زمانی کوتاه خود با ایران. و همچنین، معافیت ویزا و روابط مختلف بین دو کشور، ترکیه بهترین مقصد برای گردشگری پزشکی و سلامت برای ایرانیان و جهانیان تبدیل شده است.
وبسایت دکتر سلام نیز این گزارش را می دهد که درمان در ترکیه در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی به صرفه جویی در حدود 60 درصد از هزینه های پزشکی کمک می کند که همین امر نیز سبب شده است تا ترکیه پیشرو در گردشگری سلامت باشد


هرچند که بسیاری از افراد این ادعا را دارند که پیشرفت ترکیه تنها به دلیل رونق گردشگری در این کشور است اما به گزارش دنیای خودرو و به گفته ی الفبای سفر، صنعت خودروسازی ترکیه نیز توانسته است نقش بسیار زیادی در اقتصاد این کشور داشته باشد که مارمارا را می توان جز مناطقی دانست که شرکت های فراوانی از خودروسازی در آن جا فعالیت می کنند.
از طرفی به ادعای سایت پدال ، معروف ترین و جهانی ترین شرکت های خودروسازی در ترکیه محصولات خود را در بازار ترکیه عرضه می کنند که به عنوان مثال میتوان به همکاری فیات با شرکت ترکیه ای توفاس نیز اشاره کرد.


با این تفاسیر ترکیه توانسته است در صنایع مختلف به پیشرفت های دست پیدا کند که پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک علاوه بر پیشتازی این کشور در صنعت گردشگری از موفقیت های ترکیه در دیگر صنایع، بیشتر به گوش بخورد.

به گزارش افکارنیوز، سامانه رزور بلیط هواپیما  داخلی و خارجی مانند بلیط هواپیما آنتالیا و استانبول چارتری ارزان قیمت ، بلیط بیزینس کلاس ،سیستمی و لحظه آخری با آژانس مسافرتی الفبای سفر بسیار سریع و آسان می باشد.

همچنین به ادعای سایت فرارو رزرو بهترین تورهای گردشگری ترکیه  توسط الفبای سفر انجام می گیرد و این شرکت ارائه دهنده بهترین تورهای خارجی لحظه آخری و ارزان قیمت می باشد و گردشگران می توانند سفری راحت به ترکیه زیبا داشته باشند.

ادمین بازدید : 55 شنبه 16 آذر 1398 زمان : 17:48 نظرات (0)

ایران، کشوری در جنوب غربی آسیا که با مساحتی به اندازه ۱٬۶۴۸٬۱۹۵ کیلومتر مربع هجدهمین کشور بزرگ در دنیا شناخته می شود.
با این تفاسیر با توجه به بزرگی ایران و البته قرار گیری آن در منطقه ای خاص، در کره زمین سبب شده است تا این کشور علاوه بر پوشش های گیاهی و جانوری از طبیعت خاصی نیز برخوردار باشد هرچند که با توجه به تمدن و قدمت این کشور نمی توان از جاذبه های تاریخی فراوان موجود در این کشور غافل شد.


همانطور که گفته شد به گزارش تسنیم نیوز و به نقل از الفبای سفر، ایران باتوجه به موقعیت خود جاذبه های طبیعی فراوانی دارد اما در این بین دیدنی هایی چون غار مغان مشهد که در دو دهانه قرار گرفته است و داخل آن استالاگمیت و استالاکتیت های جذاب وجود دارند یا دره تندیس ها، که تندیس های ساخته شده ای از باد و باران هستند از جاذبه های گردشگری طبیعی و کمتر شناخته شده ایران می باشند که گردشگران هنگام ورود به این دو شهر بهتر است بازدید از این دو اثر را در برنامه خود قرار بدهند.


اما به ادعای رجا نیوز و به نقل از الفبای سفر، آرامش مطلق در بهترین جاذبه های گردشگری طبیعی ایران امری انکار ناپذیر است که پارک کوه سنگی مشهد، زیستگاه آهوها در کیش، دره ستارگان قشم در کنار سواحل خلیج فارس قابل لمس هستند و با این حال ایرانگردی می تواند تجربه ای خاطره انگیز برای مردم این کشور و دنیا باشد.
آرامش مطلق در بهترین جاذبه های گردشگری طبیعی ایران

ادمین بازدید : 62 شنبه 16 آذر 1398 زمان : 17:43 نظرات (0)

به گزارش مهرنیوز و به نقل از الفبای سفر، کره زمین از سیاراتی به شمار می رود که شگفتی های فراوانی در خود جای داده است.
از سواحل سفید گرفته تا آبشارهای پر جنب جوش و رودخانه های آرام و جنگل های سرسبز.همه و همه جزمواردی به شمار می روند که در برخی از کشورها توانستند طبیعت هایی مانند یک قاب نقاشی را به وجود بیاورند.
آبشار دودهساگارهند، سواحل بی نظیرگوا، رودخانه لی در گویلین چین جز مناظر فوق العاده ای هستند که در این مورد از شهرت های فراوانی برخوردار هستند و همواره موجب شگفتی مردم دنیا می شوند.



اما در کنار جاذبه های طبیعی و تماشای آن ها که موجب لذت و بخشیدن روح تازه ای به زندگی هر انسانی می شوند، بازدید از موزه ها نیز ازجذاب ترین کارهایی به شمار می رود که هر شخصی می تواند انجام دهد.
به ادعای جهان نیوز و به نقل از الفبای سفر، کشف گذشته و تاریخ پرفراز و نشیب در موزه ملی تاریخ جمهوری آذربایجان، موزه تاریخ ملی ارمنستان و موزه ملی کلمبو سریلانکا با توجه به آثار تاریخی و فرهنگی به جا مانده سیاستمداران و هنرمندان و ... شدنی است.



بعد از کسب اطلاعات از تاریخ و هنر به جا مانده در موزه ها، به دیگر گزارش مهرنیوز و به نقل از الفبای سفر، وقت آن رسیده است تا گردشگران به جستجوی مقدس ترین مکان های راهبان در گوشواره هندوستان یعنی کشورسریلانکا بپردازند و از مجسمه و معابد بودا که برای 70 درصد مردم این کشور حائز اهمیت هستند دیدن کنند و با تاریخچه و همچنین نحوه پرستشی که از طریق پیروان این دین انجام می شود آشنا شوند.


آبزیان نیز دنیای خاص خودشان را دارند و یقینا هر شخصی دوست دارد تا به هر نحوی که شده بدون مقابله با هرگونه خطری سفری به عمق دریا داشته باشد و از گونه های مختلف جانوری دیدن کنند.
با این حال به  گفته مهرنیوز و به نقل از الفبای سفر، در برخی از کشورها برای تماشای دنیای آبزیان آکواریوم های بزرگی تعبیه شده اند که می توان کیلومترها در دل دریا پیاده روی کرد و از زیبایی های آن دیدن و حتی عکاسی کرد.


بعد از تماشای طبیعت کره زمین و کشف تاریخ در موزه ها و عکاسی از گونه های مختلف حیوانات آبزی، خرید کردن از جذاب ترین کارهایی می باشد که همواره مسافران در پی آن هستند.
به نظر پایگاه خبری شیرازه و به نقل از الفبای سفر، لذت خرید کردن در بهترین مراکز خرید همچون مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت یا مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک قابل لمس است و معروف ترین برندهای دنیا با جمع شدن در این مکان ها ارائه دهنده بهترین اجناسی هستند که گردشگران می توانند برای خرید سوغاتی های زیبا و باکیفیت در آنجا حضور داشته باشند.


 

ادمین بازدید : 62 شنبه 16 آذر 1398 زمان : 17:36 نظرات (0)

ایران، سرزمین پارس


کشوری چهار فصل در جنوب غربی آسیا که هر بخش آن اقلیم و جاذبه های منحصر به فرد خود را دارد.

از جاذبه های تاریخی شیراز همچون تخت جمشید گرفته تا جاذبه های طبیعی در ماسال که همه و همه گویای آن است که در هر نقطه از ایران بهانه ای برای سفر و گردش و عکاسی وجود دارد.

از طرفی ایران به واسطه مجاورت با دریای خلیج فارس جزایر زیادی را در خود جای داده است همچون قشم، کیش، هنگام که هرکدام زیبایی های خاص خود را دارند و سالانه میزبان گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور هستند.



کیش، عروس جزایر مرجانی


از بهترین مقاصد توریستی ایران به انتخاب مسافران ایرانی و حتی گردشگران خارجی جزیره کیش می باشد که در خلیج  فارس قرار دارد و برای افرادی که علاقه مند به ساحل و دریا هستند بسیار مناسب است.

از طرفی در کنار تماشای ساحل زیبای دریای خلیج فارس آثار باستانی و تاریخی در این جزیره سبب شده است تا گردشگران علاقه مند به خرید تور کیش باشند.


جاذبه های گردشگری کیش، مکان هایی برای بخشیدن روح تازه به زندگی


جزیره کیش، از بهترین جزیره های منطقه می باشد  و اکثر مناطق توریستی آن فوق العاده و متحیر کننده هستند و حتی اخیرا نزدیک به 2 هکتار از آن جنگل کاری شده است.

، پارک آبی اوشن در کیش ، کشتی یونانی کیش  در کنار پارک ساحلی میرمهنا، روستای باغو کیش، پارک ساحلی سیمرغ کیش از دیدنی های مروارید خلیج فارس به شمار می روند.

همچنین گردشگران بهتر است در ابتدا با مطالعه تریخچه ای درباره شهر زیرزمینی کاریز  از این بنای شگفت انگیز اطلاعاتی کسب نمایند.


از مروارید خلیج فارس بیشتر دیدن کنید.


تفریحات کیش 

استاندارد سازی کشتی های تفریحی کیش

راهنمای گردشگری جزیره کیش


اقامتی راحت در هتل های کیش


کیش به دلیل اینکه سالانه میزبان گردشگران فراوانی از سرتاسر دنیا است به همین دلیل مراکز اقامتی زیادی در مرکز و اطراف خود جای داده است.

از هتل های معروف این جزیره به شمار می روند که در سال های اخیر توانسته اند توجهات زیادی را به خود جلب کنند.


ایرلاین های عرضه کننده بلیط هواپیما کیش


باتوجه به اهمیت این جزیره در ایران ایرلاین های بسیاری از شهرهای مختلف ارائه دهنده بلیط هواپیما کیش هستند که این شرکت های هواپیمایی شامل:هواپیمایی سپهران، هواپیمایی آسمان، ایران ایرتور، هواپیمایی قشم، هواپیمایی معراج، ایران ایر، کیش ایر، هواپیمایی زاگرس، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی آسمان و هواپیمایی تابان می باشند.


نوروز99 در جزیره زیبای کیش


با فرارسیدن بهار و آغاز تعطیلات عید نورز بسیاری از ایرانیان تصمیم میگیرند تا در تعطیلات سال نو خورشیدی با خرید تور کیش نوروز 99 به این جزیره که از آب و هوای معتدلی برخوردار می باشد بروند و تعطیلات به یاد ماندنی ای را برای خود رقم بزنند.


از کیش بیشتر بدانیم


آشنایی با جاذبه های گردشگری طبیعی و کمتر شناخته شده ایران

ادمین بازدید : 58 چهارشنبه 13 آذر 1398 زمان : 12:11 نظرات (0)

روسیه، سرزمین تزارها

روسیه پهناورترین کشور دنیا در شمال اوراسیا یعنی در آسیای شمالی و اروپای شرقی قرار دارد که مجموعه ‌ای از جاذبه‌ های گردشگری متنوع و بی ‌نظیر را در خود جای داده است.

تماشای کلیساها با گنبدهای رنگی و بناهای با شکوه قدیمی و معاصر در خیابان های پوشیده از برف و همچنین حضور در سالن های اپرا برای دیدن نمایش های خارق العاده در این کشور میسر است که می توان با تورهای مسافرتی خارجی به مقصد روسیه به این امر دست پیدا کنید.

مسکو و سنت پترزبورگ توریستی ترین شهرهای روسیه

مسکو بزرگترین شهر اروپا و پایتخت روسیه می باشد که در روسیه اروپایی واقع شده است و از طرفی به دلیل برخورداری از آثار باستانی و همچنین موسسات علمی، ورزشی و آموزشی توانسته است توجهات زیادی را به خود جلب کند.

سنت پترزبورگ نیز دومین شهر بزرگ روسیه به شمار می رود که در منتهی الیه شمال غرب روسیه واقع شده است و از نظر بسیاری از گردشگران یکی از زیباترین شهرهای جهان به حساب می آید.

اما برای رفتن به سنت پترزبورگ راه های زیادی وجود دارد و شاید بهترین کار شروع سفر از مسکو باشد و از طرفی باتوجه به فاصله دو شهر می توان از هواپیما و همینطور خرید بلیط قطار مسکو به سنت پترزبورگ  استفاده کرد.

روسیه را بیشتر ببینیم

 قدم زدن در تاریخ سن پترزبورگ

 جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده روسیه

 به تماشای شفق های قطبی، بی نظیرترین جاذبه گردشگری روسیه بروید

 

جاذبه های گردشگری روسیه، مکان هایی برای پی بردن به معنای واقعی هنر

جاذبه های توریستی روسیه، به واسطه برخورداری از تنوع فرهنگ و تاریخ غنی به وفور در سراسر این کشور دیده می شوند اما با این اوصاف مسکو و سنت پترزبورگ در این زمینه پیشتاز هستند که از مهمترین دیدنی های روسیه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

موزه جنگ جهانی دوم مسکو، کلیسای کازان سنت پترزبورگ، رودخانه نیوا سن پترزبورگ، کلیسای سن باسیل، کاخ کرملین و میدان سرخ اشاره کرد

تجربه اقامتی راحت در هتل های روسیه

با توجه به اینکه روسیه میزبان گردشگران زیادی است بنابراین مراکز اقامتی و هتل های زیادی برای رفاه حال گردشگران در دل خود جای داده است که  هتل art novo palace سنت پترزبورگ، تارتارستان، بارسلونا و دلتا نمونه های از بهترین هتل های روسیه هستند .

ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما روسیه

بسیاری از ایرلاین ها از سرتاسر دنیا ارائه دهنده بلیط هواپیما هستند که می توان به آذربایجان ایرلاینز  ، نورد ویند ایرلاینز ، قطر ایرویز ، ایرفلوت،ترکیش، لوفتهانزا اشاره کرد 

همچنین پرواز مستقیم ماهان به سنت پترزبورگ نیز برای سفر راحت به این شهر زیبا دایر می باشد.

نوروز 99 در روسیه

فستیوال های روسیه در فصل بهار عموماً در شهرهای بزرگ روسیه مانند مسکو و سن پترزبورگ برگذار می شوند که گذراندن تعطیلات سال نو در این شهر با تور روسیه نوروز 99 می تواند سفری خاطره انگیز برای ایرانیان باشد.

 

از روسیه بیشتر بدانیم

کلیاتی در باب ارتباطات در کشورهای روسیه و ترکیه


اولین و مهمترین اقدام هر سفر، انتخاب هتل شیک و ارزان

ادمین بازدید : 69 سه شنبه 12 آذر 1398 زمان : 13:41 نظرات (0)

ترکیه، کشور ماه و خورشید

کشوری با نقشه ی مستطیلی شکل که در یکی از بهترین مناطق کره زمین واقع شده است و در اصل کشور آسیایی اروپایی محسوب می شود.
ترکیه به واسطه نزدیکی به ایران و برخورداری از آب و هوای متنوع که 4 منطقه آب و هوایی در دل خود جای داده است و همچنین فرهنگ و تمدن غنی همواره مورد توجه گردشگران می باشد که ایرانی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و سالانه با خرید تورهای ترکیه به این کشور سفر می کنند.

آنتالیا، مدرن ترین شهر ترکیه

شهری در غرب ترکیه که از مقاصد گردشگری محبوب در دنیا می باشد و در سواحل دریای مدیترانه قرار دارد و برای افرادی که علاقه مند به دریا و آرامش آن هستند بسیار مناسب است. از طرفی علاوه بر طبیعت و ساحل بی نظیر این شهر، آثار باستانی زیادی در آنتالیا قابل مشاهده هستند.
آب و هوای آنتالیا نیز مدیترانه ای می باشد به این معنا که دارای تابستان گرم و خشک و زمستان معتدل و بارانی.
تفریحات شبانه در آنتالیا، دیسکو اینفرنو آنتالیا، رفتینگ و آفرود جز سرگرمی و تفریحاتی به شمار می روند که در کنار جاذبه های این شهر دلایلی می باشند که مردم به دنبال خرید تور ارزان آنتالیا هستند.

جاذبه های گردشگری آنتالیا، دیدنی هایی در کنار ساحل مدیترانه

آنتالیا که یکی از مکان های توریستی در جهان شناخته میشود سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از نقاط مختلف دنیا می باشد که دارای جاذبه های توریستی و مکان های دیدنی و تاریخی بسیار زیادی می باشد که برای نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. پارک آبی آکوالند آنتالیا: پارک آبی آنتالیا آکوآلند به دلیل تنوع تفریحات از جمله نمایش دلفین ها و برنامه های شاد موسیقی و مسابقه های هیجان انگیز بسیار شهرت دارد.این پارک دارای انواع سرسره های آبی روباز، سرپوشیده و تونلی و استخر است.
  2. مراد پاشا عثمانی: مسجد مراد پاشا یکی از جاذبه های آنتالیا می باشد به صورت یک گنبد بر روی یک ده ضلعی بزرگ بیرون از محوطه کاخ در خیابان کاظم اوز آلپ ساخته شده است.
  3. مرکز خرید مارک آنتالیا: آخرین محصولات مد و فشن، سرگرمی، غذا و  محصولات تکنولوژی  در فضایی به مساحت 51،000 مترمربع با نام مرکز خرید مارک گرد هم آمدند و مردم علاوه بر خرید می توانند در رستوران ها آن حضور داشته باشند.

در آنتالیا بیشتر گردش کنیم

اقامتی راحت در هتل های آنتالیا

آنتالیا به دلیل اینکه سالانه میزبان گردشگران فراوانی از سرتاسر دنیا است به همین دلیل مراکز اقامتی زیادی در مرکز و اطراف خود جای داده است که از پرطرفدار ترین هتل های آنتالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. هتل گرانادا لاکچری بلک: هتل تایتانیک بیچ لارا در شهر آنتالیا کشور ترکیه قرار دارد که یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های شهر آنتالیا به شمار می رود و از امکانات ویژه ای برخوردار است.
  2. کاروانسرای لارا آنتالیا: هتل کاروانسرای لارا که به صورت U ساخته شده است تنها 9 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد.
  3. هتل تایتانیک بیچ لارا: هتل 5 ستاره تایتانیک بیچ لارا در شهر آنتالیا مانند یک کشتی کروز ساخته شده است، این هتل ساحلی با دارا بودن مساحتی بالغ بر 95 هزار متر مربع دارای زیبایی ها و امکاناتی است که هر توریست و گردش گری را به سمت خود جذب می کند

ایرلاین های عرضه کننده بلیط هواپیما آنتالیا

بسیاری از ایرلاین ها در سراسر دنیا ارائه دهنده بلیط هواپیما آنتالیا هستند که برای نمونه می توان به ایرلاین های زیر اشاره کرد:
پگاسوس ایرلاین (Pegasus Airlines)، سان اکسپرس (SunExpress)، آذربایجان ایرلاینز (Azerbaijan Airlines)، قطرایرویز (Qatar Airways)، اطلس گلوبال (AtlasGlobal)، ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines)، لوفتهانزا (Lufthansa)، فین ایر (Finnair)، هواپیمایی بروکسل (Brussels Airlines)، ایزی جت (easyJet)، ایرفلوت (Aeroflot)

برپایی جشن نوروز99 در آنتالیا

با فرا رسیدن عید نوروز مردم ترکیه نیز همچون ایرانیان این روز را جشن می گیرند و به استقبال یکدیگر می روند؛ از طرفی علاوه بر آداب و رسومی که در این ایام وجود دارد، فستیوال ها و جشنواره های جذابی نیز در آنتالیا برگزار می شوند که گذراندن سال نو در این شهر با تور آنتالیا نوروز 99 می تواند سفری خاطره انگیز برای ایرانیان باشد.

ترکیه از زبان خبرگزاری ها

تنها ردپاهای تاریخی وسیع در سالن های کوچک

ادمین بازدید : 63 دوشنبه 11 آذر 1398 زمان : 10:26 نظرات (0)

تركيه، كشور ماه و ستاره


كشوري با نقشه ي مستطيلي شكل كه در يكي از بهترين مناطق كره زمين واقع شده است و در اصل كشور آسيايي اروپايي محسوب مي شود.
تركيه به واسطه نزديكي به ايران و برخورداري از آب و هواي متنوع كه 4 منطقه آب و هوايي در دل خود جاي داده است و همچنين فرهنگ و تمدن غني همواره مورد توجه گردشگران مي باشد كه ايراني ها نيز از اين قاعده مستثني نيستند و سالانه با خريد تورهاي تركيه به اين كشور سفر مي كنند از طرفي با تور تركيه نوروز 99 اين امكان براي ايرانيان وجود دارد تا در تعطيلات سال نو همراه با عزيزان خود در اين كشور فوق العاده حضور داشته باشند

تركيه، كشوري پرطرفدار ميان ايرانيان

استانبول، شهري در ميان دو قاره

استانبول شهر چهار فصلي كه در واقع پايتخت گردشگري تركيه مي باشد و با نام شهر دو قاره اي شهرت دارد كه به واسطه تنگه بسفر در اين شهر دو قاره اروپا و آسيا از يكديگر جدا شده اند.
استانبول كه اكنون با نام قديمي قسطنطنيه شهرت دارد يك شهر متمدن به حساب مي آيد كه در خود مساجد باستاني، قلعه ها و ديگر بناهاي تاريخي را جاي داده است، از طرفي علاوه بر برخورداري از آثار باستاني، با داشتن طبيعتي بكر و بي نظير تمامي توجهات را به خود جلب كرده است و همين امر موجب شده است تا گردشگران به دنبال خريد  تور ارزان استانبول  باشند.

استانبول، شهر دوقاره اي

جاذبه هاي استانبول، مكان هايي براي تماشاي تمدن عثماني

همانطور كه گفته شد استانبول به دليل برخورداري از تاريخ غني و طبيعت بكر، ديدني هاي بسيار زيادي در خود جاي داده است كه از جاذبه هاي گردشگري استانبول مي توان به موارد زير اشاره كرد

  1. کاخ چراغان استانبول​ :یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره شهر استانبول است که در ساحل بسفر در میان محله‌های بشیکتاش و اورتاکوی قرار دارد و ساختمان این هتل 5 ستاره در حقیقت یک کاخ عثمانی می باشد.
  2. مرکز خرید آکمرکز استانبول :مرکز خرید اکمرکز در منطقه بشیکتاش استانبول ساخته شد و در سال 1996 بهترین مرکز خرید دنیا شناخته شد این مرکز خرید سومین مرکز خرید بزرگ ترکیه می باشد

مسجد سلطان احمد، مسجدي با 6 مناره

در استانبول بيشتر گردش كنيم

استانبول كوچك در مينياتورك
 براي شناخت تاريخ استانبول به اين مكان ها برويد
 گردشي چند دقيقه اي در پرطرفدارترين شهر توريستي

اقامتي راحت در هتل هاي استانبول

استانبول به دليل اينكه سالانه ميزبان گردشگران فراواني از سرتاسر دنيا است به همين دليل مراكز اقامتي زيادي در مركز و اطراف خود جاي داده است كه از پرطرفدار ترين هتل هاي استانبول مي توان به موارد زير اشاره كرد.

  1. هتل تکسیم لاین استانبول: هتل تکسیم لاین در کنار میدان تکسیم قرار گرفته است تنها یک دقیقه پیاده روی تا ایستگاه مترو تکسیم فاصله دارد مهمانان هتل تکسیم لاین می توانند از باشگاه، سنا و حمام سنتی این هتل بهره ببرند.
  2. هتل کاج استانبول: هتل 4 ستاره کاج شهر استانبول که تنها 2 کیلومتر با میدان تکسیم و 2.6 کیلومتر با خیابان استقلال فاصله دارد.

اين دو هتل نيز در كنار لوكس ترين هتل هاي استانبول مي توانند اقامت راحت و آرام را براي گردشگران رقم بزنند.

تايتانيك سيتب، بهترين هتل استانبول

ايرلاين هاي عرضه كننده بليط هواپيما استانبول

بسياري از ايرلاين ها در سراسر دنيا ارائه دهنده بليط هواپيما استانبول هستند كه براي نمونه مي توان به ايرلاين هاي زير اشاره كرد:
ماهان (Mahan Airlines)، ايران اير (Iran Air Airlines)، تركيش (Turkish Airlines)، اطلس جت (Atlasjet Airlines)، پگاسوس (Pegasus Airlines)، آسمان (Iran Aseman Airlines)، آتا (ATA Airlines)، معراج (Meraj Airlines)، زاگرس (Zagros Airlines)، قشم اير (Qeshm Airlines)، كاسپين (Caspian Airlines)، تابان (Taban Airlines)، ايرفرانس (Air France Airlines)، اتحاد (Etihad Airways)، آليتاليا (Alitalia Airlines) و آذربايجان(Azerbaijan Airlines)، عمان اير (Oman Air Airlines)، قطر ايرويز (Qatar Airways)، ايرعربيا (AirArabia Airlines)، امارات (Emirates Airlines)، لوفتهانزا (Lufthansa Airlines)، ايرفلوت (Aeroflot Airlines)
با رزرو بليط هواپيما استانبول مي توان سفري امن و راحت را با ايرلاين هاي ذكر شده تجربه كرد.

لازم به ذکر است که مدت پرواز تهران استانبول نیز 3 ساعت و نیم میباشد 

ايرلاين هاي ارائه دهنده بليط هواپيما به شهر توريستي استانبول

برپايي جشن نوروز99 در استانبول

با فرا رسيدن عيد نوروز مردم تركيه نيز همچون ايرانيان اين روز را جشن مي گيرند و به استقبال يكديگر مي روند؛ از طرفي علاوه بر آداب و رسومي كه در اين ايام وجود دارد، فستيوال ها و جشنواره هاي جذابي نيز در استانبول برگزار مي شوند كه مي توان به فستيوال گل هاي لاله و مسابقات بين المللي تنيس و ... اشاره كرد كه همه اين موارد گوياي آن است كه گذراندن سال نو در اين شهر با تور استانبول نوروز 99 مي تواند سفري خاطره انگيز براي ايرانيان باشد.

درباره تركيه بيشتر بدانيد

ادمین بازدید : 54 یکشنبه 10 آذر 1398 زمان : 16:16 نظرات (0)

همه ما ایرانی ها شهر مشهد را با آرامگاه امام رضا(ع) و فردوسی می شناسیم، اما نکته جالب توجه این است که اکثر گردشگران خارجی نیز کاملا با این شهر آشنایی دارند. مشهد دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیاد طبیعی و شگفت انگیز است که هر کدام جذابیت منحصر به فرد خود را دارند. در این مطلب برخی از جاذبه های گردشگری طبیعی مشهد را به شما معرفی می کنیم تا علاوه بر زیارتی که در مشهد خواهید داشت، لذت بازدید از بهترین جاذبه های گردشگری مشهد را از دست ندهید.

آبشار و پل پیاده رو در پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی، قدیمی ترین روستای مشهد

پارک کوهسنگی مشهد بعد از پارک ملت بزرگ ترین مجموعه تفریحی در شهر مشهد می باشد. این پارک در جنوب غربی مشهد قرار گرفته و در حاشیه کوه ‌های مرتفع شکل گرفته است. مجموعه کوه سنگی از کهن ‌ترین روستاهای مشهد و یکی از محبوب ترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری طبیعی مشهد به حساب می آید. مجموعه کوهسنگی به دلیل تاج گذاری شاه عباس که یکی از بزرگ ترین شاهان ایران بوده دارای اهمیت زیادی می باشد. ادغام شدن آب، صخره های سنگی، سرسبزی و نور و همچنین وجود بنای موزه‌ بزرگ خراسان که از معماری کاخ کلات نادر الگو برداری شده است، به پارک کوهسنگی مشهد جذابیت می بخشد و آن را در بین گردشگران تور های ویژه مشهد محبوب کرده است.

پله ها و آبشار در پارک کوهسنگی مشهد

هفت حوض، پارکی طبیعی در نزدیکی مشهد

پارک طبیعی هفت حوض یکی دیگر از جاذبه های بسیار جذاب گردشگری مشهد است. این پارک دارای هفت حوض می باشد و در میان کوه های خلج و در ۷ کیلومتری شهر مشهد قرار گرفته است. برای بازدید از این پارک بسیار زیبا و دیدنی بعد از ورود به شهرک سیدی و جاده خلج، باید حدود ۳ کیلومتر از جاده را طی کنید تا به یک دوراهی برسید و سپس از سمت چپ و اتوبان به راهتان ادامه دهید. کمی جلوتر به یک میدان خواهید رسید که محل پارک اتومبیل می باشد و از آن جا با پیمودن نزدیک به 2 کیلومتر پیاده روی به پارک هفت حوض خواهید رسید.

برکه و صخره های هفت حوض مشهد

برکه های طبیعی هفت حوض مشهد

رجا نیوز شما را با بهترین جاذبه های گردشگری طبیعی ایران آشنا می کند

غار مغان، مخصوص علاقه مندان به ماجراجویی

در ۳۵ کیلومتری شهر مشهد و جنوب روستای مغان، یک غار دو دهانه قرار گرفته است که داخل آن استالاگمیت و استالاکتیت های بسیار جذاب و زیادی را مشاهده می کنید. عمق هرکدام از چاه های این غار ۲۵ متر است و همچنین درون غار پرتگاه ها و برکه های آبی زیادی وجود دارد که باعث ترس و هیجان بسیار و دست کشیدن از ماجراجویی انفرادی شما می شود. به شما توصیه می کنیم برای بازدید از غار شگفت انگیز مغان حتما‌ از یک راهنما استفاده کنید که با مشکل مواجه نشوید.

آب ها و دیواره های غار مغان مشهد

باغ ملی مشهد

یکی از شلوغ ترین و جذاب ترین مکان های گردشگری مشهد، باغ ملی می باشد. باغ ملی مشهد متعلق به محمود سیستانی بوده و دارای آب‌ نما و درختان بلندی است که آن را به یک جاذبه گردشگری زیبا و جذاب مشهد تبدیل کرده است. همچنین تندیس‌ هایی از مشاهیرعلم وعرفان نیز در باغ ملی وجود دارد.

حوض و درختان باغ ملی مشهد

بند گلستان، جاذبه ای 500 ساله

بند گلستان نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری مشهد است که در ۸ کیلومتری غرب این شهر واقع می باشد. این مکان بر روی رودخانه گلستان که یکی از مناطق گردشگری مشهد می باشد، بنا شده است. حدود ۵۰۰ سال از احداث بند گلستان می‌گذرد اما هنوز پا برجاست و میزبان گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

بند گلستان مشهد

ادمین بازدید : 53 پنجشنبه 07 آذر 1398 زمان : 12:23 نظرات (0)

تعداد صفحات : 28

درباره ما
Profile Pic
الفبای گردشگری مجله الکترونیکی آژانس هواپیمایی الفبای سفر با گردآوری مطالبی در حوزه های اخبار، راهنمای سفر و رویدادها در مقوله ی گردشگری، سعی در تکمیل کردن اطلاعات شما در مورد مقاصد سفری شما را دارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 272
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 572
  • بازدید ماه : 4,337
  • بازدید سال : 15,839
  • بازدید کلی : 74,248
  • مبلمان اداری
    بهترین قیمت مبلمان اداری
    www.fazagooya.com


    طراحی سایت در سال 2020
    شرکت پیام آوران پارسیان
    www.papgroup.ir

    خرید مبلمان اداری آفن
    مبلمان و میز اداری با بهترین قیمت
    www.afn-furniture.com

    Mother Of Gilan,Rasht
    ferdowsi hotel in tehran
    www.ferdowsihotel.com/en

    خرید گوسفند زنده
    مرکز خرید گوسفند زنده
    www.alivesheep.com

    جراحی های زیبایی پرطرفدار در سال جدید
    مرکز تخصصی خدمات زیبایی
    www.clinicsurgery.ir

    باغ عروسی
    خدمات و تشریفات مجالس عروس
    www.tashrifataroos.com
    br />
    مهمترین و خاص ترین وظایف تشریفات عروسی
    تشریفات مجالس رویای طلایی
    www.royayetalaei.com

    کندی بار در مراسم عروسی
    خدمات مجالس صبور
    www.tashrifatsabour.com

    نمایندگی عینک زایس
    نمایندگی کارل زایس در ایران
    www.maadrac.com

    انتخاب مناسب ترین مبلمان اداری
    مبلمان اداری آذران
    www.azaran.com

    انتخاب تم تولد
    تشریفات مجالس ثمین
    www.tashrifatsamin.com

    کاغذ دیواری
    بهترین انواع کاغذ دیواری
    www.azinzand.com/fa

    خدمات مجالس
    تشریفات مجالس مقصودلو
    www.maghsoudloocatering.com

    تخلیه چاه
    شرکت خدمات فنی آریا
    www.evacuation.ir

    خرید ردیاب
    بهترین ردیاب آنلاین خودرو
    www.wizerco.com

    جراحی بلفاروپلاستی
    کلینیک چشم پزشکی بینایی
    www.binaii.com

    آتلیه کودک
    آتلیه عکاسی کودک
    www.bridalphotographystudio.com

    اشتباهات رایج در حکاکی با لیزر
    شرکت بین المللی پرسناژ
    www.personageco.com

    آموزش پاکسازی پوست
    موسسه تالگو پاریس
    www.thalgoparis.com

    ضد یخ بتن
    تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
    www.clinicbeton.ir

    آژانس هواپیمایی مهرپرواز
    آژانس گردشگری مهرپرواز
    www.mehrparvaz.com

    تفاوت جراحی پلاستیک با جراحی زیبایی
    کلینیک های تخصصی زیبایی
    www.clinichairtransplantation.com

    یاسمین سیر
    آژانس مسافرتی یاسمین سیرآسیا
    www.yasminseyr.com

    آژانس هواپیمایی الفبای سفر
    برگزار کننده بهترین تورهای ترکیه
    www.alefbatour.com

    کلاس تیزهوشان راه اندیشه
    آموزشگاه کنکور راه اندیشه
    www.raheandisheh.ir

    منظور از قفسه بندی انبار چیست؟
    ساخت و اجرای سیستم قفسه بندی
    www.fazasazanamin.com

    بلیط هواپیما
    خرید مستقیم بلیط هواپیما
    www.jibojet.com

    سالن زیبایی مهسا ممتاز
    سالن آرایش مهسا ممتاز
    www.mahsamomtaz.com

    تالار عروسی عرشیا
    مجتمع گردشگری عرشیا
    www.talararous.com

    آژانس هواپیمایی آسمان آبی
    آژانس گردشگری آسمان آبی
    www.asemanabi.net

    آژانس هواپیمایی اوج ماندگار
    آژانس گردشگری اوج ماندگار
    www.oujmandegar.com
    طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان