loading...

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط و تور زمستان 98 و بهار 99

پاتایا

تفریحات دلچسب تور تایلند

 

تایلند که به کشوری پرطرفدار در بین گردشگران تبدیل شده، به طور قطع، تفریحات جذابی را در آن می توان امتحان کرد. از سواحل زیبایش گرفته تا خوردن غذاهای خیابانی، فیل سواری و... همراه با الفبای سفر سرگرمیهای جذاب این کشور در تور تایلند را با هم مرور می کنیم.

 

تفریحات جذاب جزیره کولان  پاتایا

 

در 7 کیلومتری شهر پاتایا، جزیره حیرت انگیز کولان Ko Lan قرار دارد. جزیره مرجانی زیبا و پر طرفدار با 5 ساحل که آخر هفته ها هزارن گردشگر برای تفریح به این جزیره دیدنی که از جاذبه های گردشگری پاتایا است سفر می کنند و تفریحات لذت بخش مانند شنا یا موج سواری انجام دهند. کشتی های تفریحی نیز برای توریستها محیا است که برخی ها از اسکله جنوب پاتایا عبور می کنند که 45 دقیقه زمان می برد و برخی دیگر نیز از روستاهای اطراف و سواحل مختلف مانند  Tawaen میگذرند.

قایق های تفریحی نیز در امتداد مسیر عبور می کنند که می توانید یکی از آنها را اجاره کنید و در اطراف این جزیره رویایی به گشت و گذار بپردازید و زیباییهای آن را کشف کنید. کشتهای تفریحی که به نقاط مذکور مسافر جا به جا می کنند ساعت 6 بعد از ظهر از جزیره کولان به سمت پاتایا باز می گردند.

 

 

گرجستان

 

در سفرهای مختلف با تور گرجستان همه به دنبال تفریح و هیجان و کسب لذت و تجربه های جدید هستند. در کنار آثار تاریخی و باستانی هر شهر و کشور، انواع گشت و گذارهای گوناگون، پارکها، طبیعت گردی، مراکز خرید، غذاهای خوش طعم و رنگارنگ وجود دارد. در میان تمامی این کشورها و شهرها ما می خواهیم تعدادی از گشت و گذارهای جذاب در گرجستان را به شما معرفی کنیم، با الفبای سفر چند مورد از آنها را بررسی می کنیم.

 

مراکز خرید و بازارهای سنتی تفلیس

 

 بازارهای سنتی تفلیس با بافت و معماری قدیمی و انواع کالاها و خوراکی های رنگارنگ بسیار تماشایی هستند. کالا ها دارای برچسب قیمت نیستند و اگر قصد خرید دارید می توانید کمی چانه بزنید. بازار دست فروش های درای بریج نیز یکی از بازارهای محبوب گرجستان است، که می توانید  انواع هنرهای دستی، نقاشی، صنایع دست ساز چوبی، ظروف و مبلمان قدیمی روسی رو در آنجا تهیه کنید.

گرجستان دارای بازارهای لوکس نیز می باشد با اجناس گوناگون و متنوع که حتی اگر قصد خرید ندارید می توانید در این پاساژها به گشت و گذار بپردازید. از بهترین مراکز خرید در تفلیس می توا  به ایست پوینت، درای بریج مارکت و... اشاره کرد.

 

 

تماشای طبیعت خیره کننده گرجستان

 

طبیعت باتومی و تفلیس و کوه های قفقاز وصف ناشدنی است. مناظر بی نظیر و چشم اندازهای شگفت انگیز و سرسبز این منطقه هر توریست را مجذوب خود می کند. سواحل و دریا نیز جاذبه ها و جاهای دیدنی منحصر به خود را دارد. در تفلیس پارک های  زیبایی وجود دارد مانند  پارک ملی توشتی که در دامنه های قفقاز قرار دارد که در افق های دوردست آن تماشای غروب خورشید و کوههای سر به فلک کشیده بسیار لذت بخش است. پارک ملی تفلیس نیز با انواع گیاهان وحیوانات مختلف که می توانید در پارک به پیاده روی بپردازید یا در مسیرهای معروف دوچرخه سواری، دوچرخه سواری کنید.

 

 

اکثر گردشگرانی که به دبی سفر می کنند، بازدید از مکان های توریستی ممتاز و برتر این شهر مانند برج العرب و مسجد بزرگ شیخ زاید ابوظبی را در برنامه سفر خود قرار دهند. با این حال، برای کسانی که به دنبال چیزیهای غیر معمول و پرماجرا هستند، چندین مکان شگفت انگیز در دبی وجود دارد که اکثر گردشگران از وجودشان خبر ندارند! الفبای سفر آنها را به شما معرفی می کند.

 

شهر ارواح دبی GhostTown 

 

برای همه افراد ماجراجو، بازدید از این شهر بسیار هیجان انگیر است. با 1 ساعت و نیم رانندگی از دبی به این شهر خواهید رسید. جزیره ‌الحمرا یا جایی که بیشتر به نام شهر ارواح شناخته شده است، روستای رها شده ای است که در دورانی یک دهکده ماهیگیری در جزیره‌ای در ساحل راس‌الخیمه بود.

 

سالها قبل، این محل خالی از سکنه شد و بر اساس اعتقاد مردم توسط جن و ارواح تسخیر شده است که پس از غروب خورشید در شهر ظاهر می شوند. بنابراین گردشگران تور دبی که دنبال جاهای عجیب و ترسناک هستند باید قبل از تاریکی هوا از این مکان بازدید کنند.

 

 

ادمین بازدید : 71 چهارشنبه 16 مرداد 1398 زمان : 14:57 نظرات (0)

تایلند که به کشوری پرطرفدار در بین گردشگران تبدیل شده، به طور قطع، تفریحات جذابی را در آن می توان امتحان کرد. از سواحل زیبایش گرفته تا خوردن غذاهای خیابانی، فیل سواری و... همراه با الفبای سفر سرگرمیهای جذاب این کشور در تور تایلند را با هم مرور می کنیم.

 

لذت خرید در بازار Chatuchak بانکوک

اگر از گشتن در مراکز خرید شلوغ و پرهیاهو خسته شده اید و به دنبال جایی برای خرید در تایلند هستید که تا حدی حال و هوای بازارچه های سنتی و قدیمی را داشته باشد، بازار Chatuchak بهترین انتخاب است. بازاری با فضای بسیار بزرگ با 8000 مغازه در فضایی با 27 هکتار وسعت که یکی از بازارهای بزرگ جهان به شمار می رود.

بازار Chatuchak شنبه و 1شنبه هر هفته برگزار می شود که حدود 200000 نفر از آن بازدید می کنند و یک مکان بسیار عالی برای پیدا کردن کالاهای مورد نظر و همچنین سوغات است. خرید اقلام با فروشهای فوق العاده و قیمتهای محلی که خیلی ارزان تر از مبالغی است که از توریستها دریافت می شود. چنانچه مسافر تور بانکوک هستید، می توانید ساعتها در این بازار محلی بانکوک که جزو جاذبه های گردشگری بانکوک به شمار رفته بگردید و با قیمت مناسب خرید کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت تور بانکوک می توانید به وب سایت آژانس مسافرتی الفبای سفر مراجعه نمایید.

 

 

تماشای چشم انداز زیبای کائو رانگ پوکت

پوکت شهری در تایلند به طبیعت و چشم انداز بهشتی و وصف نشدنی شهرت دارد به ویژه در جزایر معروف خود مانند جزیره فی فی. یکی دیگر از جاهای دیدنی پوکت برای اینکه از مناظر زیبای آن لذت ببرید تماشای چشم انداز تپه کائو رانگ Khao Rang است که در شمال غربی این شهر قرار دارد. چشم اندازی بر فراز شهر و تپه های سر سبز اطراف برخی جاذبه های گردشگری پوکت مانند معبد بودا و مجسمه طلایی بودای بزرگ که از این مکان قابل رویت است و بسیاری از مسافران تور پوکت از تماشای منظره تمام شهر از این منطقه نهایت لذت را می برند.

همراه با تماشای این چشم انداز دل انگیز می توانید کارهای لذت بخش دیگر نیز انجام دهید. در اطراف منطقه کائو رانگ 3 رستوران و کافه با تراسهای بزرگ رو به چشم انداز شهر وجود دارند که جایی مناسب برای میل کردن یک غذای لذیذ و استفاده از هوای دلپذیر می باشد، همچنین برای کسایی که رژیم دارند یک پارک همراه با وسایل ورزشی در نزدیکی این رستورانها وجود دارد.

 

 

تفریحات جذاب جزیره کولان پاتایا

در 7 کیلومتری شهر پاتایا، جزیره حیرت انگیز کولان Ko Lan قرار دارد. جزیره مرجانی زیبا و پر طرفدار با 5 ساحل که آخر هفته ها هزارن گردشگر برای تفریح به این جزیره دیدنی که از جاذبه های گردشگری پاتایا است سفر می کنند و تفریحات لذت بخش مانند شنا یا موج سواری انجام دهند. کشتی های تفریحی نیز برای توریستها محیا است که برخی ها از اسکله جنوب پاتایا عبور می کنند که 45 دقیقه زمان می برد و برخی دیگر نیز از روستاهای اطراف و سواحل مختلف مانند  Tawaen میگذرند.

قایق های تفریحی نیز در امتداد مسیر عبور می کنند که می توانید یکی از آنها را اجاره کنید و در اطراف این جزیره رویایی به گشت و گذار بپردازید و زیباییهای آن را کشف کنید. کشتهای تفریحی که به نقاط مذکور مسافر جا به جا می کنند ساعت 6 بعد از ظهر از جزیره کولان به سمت پاتایا باز می گردند. برای اطلاع از قیمت تور پاتایا می توانید به وب سایت آژانس الفبای سفر مراجعه نمایید و یا با همکاران ما در ارتبط باشید.

 

ادمین بازدید : 82 دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 زمان : 14:54 نظرات (0)
درباره ما
Profile Pic
الفبای گردشگری مجله الکترونیکی آژانس هواپیمایی الفبای سفر با گردآوری مطالبی در حوزه های اخبار، راهنمای سفر و رویدادها در مقوله ی گردشگری، سعی در تکمیل کردن اطلاعات شما در مورد مقاصد سفری شما را دارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 272
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 139
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 433
  • بازدید ماه : 4,198
  • بازدید سال : 15,700
  • بازدید کلی : 74,109
  • مبلمان اداری
    بهترین قیمت مبلمان اداری
    www.fazagooya.com


    طراحی سایت در سال 2020
    شرکت پیام آوران پارسیان
    www.papgroup.ir

    خرید مبلمان اداری آفن
    مبلمان و میز اداری با بهترین قیمت
    www.afn-furniture.com

    Mother Of Gilan,Rasht
    ferdowsi hotel in tehran
    www.ferdowsihotel.com/en

    خرید گوسفند زنده
    مرکز خرید گوسفند زنده
    www.alivesheep.com

    جراحی های زیبایی پرطرفدار در سال جدید
    مرکز تخصصی خدمات زیبایی
    www.clinicsurgery.ir

    باغ عروسی
    خدمات و تشریفات مجالس عروس
    www.tashrifataroos.com
    br />
    مهمترین و خاص ترین وظایف تشریفات عروسی
    تشریفات مجالس رویای طلایی
    www.royayetalaei.com

    کندی بار در مراسم عروسی
    خدمات مجالس صبور
    www.tashrifatsabour.com

    نمایندگی عینک زایس
    نمایندگی کارل زایس در ایران
    www.maadrac.com

    انتخاب مناسب ترین مبلمان اداری
    مبلمان اداری آذران
    www.azaran.com

    انتخاب تم تولد
    تشریفات مجالس ثمین
    www.tashrifatsamin.com

    کاغذ دیواری
    بهترین انواع کاغذ دیواری
    www.azinzand.com/fa

    خدمات مجالس
    تشریفات مجالس مقصودلو
    www.maghsoudloocatering.com

    تخلیه چاه
    شرکت خدمات فنی آریا
    www.evacuation.ir

    خرید ردیاب
    بهترین ردیاب آنلاین خودرو
    www.wizerco.com

    جراحی بلفاروپلاستی
    کلینیک چشم پزشکی بینایی
    www.binaii.com

    آتلیه کودک
    آتلیه عکاسی کودک
    www.bridalphotographystudio.com

    اشتباهات رایج در حکاکی با لیزر
    شرکت بین المللی پرسناژ
    www.personageco.com

    آموزش پاکسازی پوست
    موسسه تالگو پاریس
    www.thalgoparis.com

    ضد یخ بتن
    تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
    www.clinicbeton.ir

    آژانس هواپیمایی مهرپرواز
    آژانس گردشگری مهرپرواز
    www.mehrparvaz.com

    تفاوت جراحی پلاستیک با جراحی زیبایی
    کلینیک های تخصصی زیبایی
    www.clinichairtransplantation.com

    یاسمین سیر
    آژانس مسافرتی یاسمین سیرآسیا
    www.yasminseyr.com

    آژانس هواپیمایی الفبای سفر
    برگزار کننده بهترین تورهای ترکیه
    www.alefbatour.com

    کلاس تیزهوشان راه اندیشه
    آموزشگاه کنکور راه اندیشه
    www.raheandisheh.ir

    منظور از قفسه بندی انبار چیست؟
    ساخت و اجرای سیستم قفسه بندی
    www.fazasazanamin.com

    بلیط هواپیما
    خرید مستقیم بلیط هواپیما
    www.jibojet.com

    سالن زیبایی مهسا ممتاز
    سالن آرایش مهسا ممتاز
    www.mahsamomtaz.com

    تالار عروسی عرشیا
    مجتمع گردشگری عرشیا
    www.talararous.com

    آژانس هواپیمایی آسمان آبی
    آژانس گردشگری آسمان آبی
    www.asemanabi.net

    آژانس هواپیمایی اوج ماندگار
    آژانس گردشگری اوج ماندگار
    www.oujmandegar.com
    طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان